- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Star Wars: Unlimited
- Altered TCG
- Magic the Gathering
- Star Realms
- Hero Realms
- Vampire: the Eternal Struggle
- Gra o Tron LCG
- Star Wars: Przeznaczenie
- Legenda Pięciu Kręgów LCG
- Horror w Arkham LCG
- Warhammer Inwazja LCG
- Android: Netrunner LCG
- Star Wars LCG
- Warhammer 40000 - Podbój
- KeyForge
- One Piece TCG
- Pokemon TCG
- Star Wars: Unlimited
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Paragrafowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Alarm w muzeum
Niedługo otwarcie nowego muzeum pełnego wspaniałych i drogocennych eksponatów. Twoim zadaniem jest zaprojektowanie systemu alarmowego tak, aby zabezpieczyć laserami wszystkie cenne obiekty, zostawiając miejsce na patrole strażników. Każdą kolejną salę trudniej zabezpieczyć - czy podołasz zadaniu?
Główkuj, analizuj i zabezpiecz cenne przedmioty!
Niedługo otwarcie nowego muzeum pełnego wspaniałych i drogocennych eksponatów. Twoim zadaniem jest zaprojektowanie systemu alarmowego tak, aby zabezpieczyć laserami wszystkie cenne obiekty, zostawiając miejsce na patrole strażników. Każdą kolejną salę trudniej zabezpieczyć - czy podołasz zadaniu?
Alarm w muzeum to łamigłówka logiczna wykorzystująca przezroczyste karty, które będziemy na siebie nakładać, tworząc wzory zabezpieczeń. W pudełku znajdziesz 64 zadania o rosnącym poziomie trudności, które będą nie lada wyzwaniem dla małych i dużych umysłów.
Zawartość:
- 5 przezroczystych kart laserów
- składająca się z 4 części ramka
- 32 dwustronne karty zadań (64 zadania)
- instrukcja (zawierająca rozwiązania)
Opis
- Autor:
- Michał Gołębiowski
- Wiek:
- od 6 lat
- Liczba graczy:
- 1+
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Pünct
Gracz musi połączyć dwa przeciwległe boki planszy. Aby to zrobić, musi zająć ciąg sąsiadujących ze sobą pól przebiegających od jednego boku do drugiego. W całej grze ogromnie ważny jest… Pünct!
Blokus Junior
Nagradzana rodzinna gra strategiczna Blokus teraz w wersji dla najmłodszych graczy - Blokus Junior. Ta łatwa do opanowania gra strategiczna zachęca dzieci do ćwiczenia umysłu poprzez myślenie przestrzenne, planowanie i rozwiązywanie problemów.
Quads Magnetic
Zaletą Quads jest to, że prócz wciągającej gry logicznej dla dwóch osób, można przy niej bawić się również samemu. W tym drugim przypadku rozgrywka podobna jest do układania puzzli – gracz wygrywa, jeżeli uda mu się umieścić na planszy wszystkie płytki zgodnie z obowiązującymi regułami.
Ubongo: Gra karciana
Karciana wersja bestsellerowej gry Ubongo.
Każdy gracz otrzymuje 9 kart z różnymi kształtami. Gracze jednocześnie i jak najszybciej wykładają karty na stół, dopasowując pokazane na nich kształty.
Nova Ziemia
Nova Ziemia to gra logiczna, w której zadaniem graczy jest przekształcenie nowej planety w miejsce zdatne do życia. W tym celu będziecie obracać, przesuwać i odwracać kafelki, aby uzyskać odpowiedni kolor terenu, zgodny z kartami misji i kartami celów.
Logiquest: Wsiąść do...
Z nadejściem XX wieku następuje rozwój sieci kolejowej - podróżowanie między większymi miastami zajmuje zaledwie kilka dni. Przewóz towarów jeszcze nigdy nie był tak szybki i tani, więc pracownicy stacji rozrządowych na czele z inżynierami mają pełne ręce roboty i robią co mogą, aby ustawić wagony towarowe na odpowiednie tory.
Halma
Klasyczna Halma to gra wymyślona w 1883 lub 1884 roku przez Amerykanina George’a Howarda Monksa, rozgrywana na kwadratowej planszy 16x16 pól. W Polsce przyjęła się nazwa Halma dla wersji tej gry, rozgrywanej na planszy w kształcie gwiazdy. Pisał o niej Lech Pijanowski.