- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Star Wars: Unlimited
- Altered TCG
- Magic the Gathering
- Star Realms
- Hero Realms
- Vampire: the Eternal Struggle
- Gra o Tron LCG
- Star Wars: Przeznaczenie
- Legenda Pięciu Kręgów LCG
- Horror w Arkham LCG
- Warhammer Inwazja LCG
- Android: Netrunner LCG
- Star Wars LCG
- Warhammer 40000 - Podbój
- KeyForge
- One Piece TCG
- Pokemon TCG
- Star Wars: Unlimited
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Paragrafowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Duuuszki
Na stole znajduje się 5 przedmiotów w 5 kolorach. Gracze szybko wykładają kolejne karty, z których każda przedstawia dwa z tych przedmiotów, ale niekoniecznie we właściwym kolorze. W zależności od sytuacji, gracze muszą jak najszybciej złapać właściwy przedmiot. Najszybszy gracz zdobywa kartę. Za pomyłkę trzeba zapłacić – oddać jedną ze wcześniej zdobytych kart. Wygrywa osoba, która zgromadzi najwięcej kart. „Duuuszki” to gra dynamiczna, „wykręcająca” szare komórki, a jednocześnie wzbudzająca salwy śmiechu i zapewniająca doskonałą zabawę. Dzięki temu stała się wielkim bestsellerem światowego rynku gier planszowych.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Miasteczka: Tiny Towns
Czy kiedykolwiek słyszeliście o gadających myszkach czy ptaszkach? A może widzieliście żabkę, która przypominała rycerza? Czy wierzycie, że istnieją gdzieś miasta, w których zwierzątka żyją jak ludzie?
Jeśli nie, za chwilę zobaczycie to na własne oczy! Mieszkańcy tej bajkowej krainy mają tu swoje domy, sklepy oraz pałace i zapraszają Was do środka! Pomóżcie im rozbudować te coraz ciaśniejsze miasta. Wszyscy tu na Was liczą!
Gra na czas
Gra na czas to rozgrywka bazująca na skojarzeniach, wyobraźni i szybkości reakcji. Jak najszybciej powiedz słowa pasujące do haseł na kartach.
Kupcy i żeglarze
Ach! Niech żyje XVI wiek! Co za cudowny czas na bycie kupcem w tętniącym życiem mieście portowym! Stań na czele jednej z czterech kupieckich rodzin, poczuj wiatr w żaglach i obierz kurs na zwycięstwo.
Na skrzydłach smoków
Przenieś się do świata, pod którego niebem szybują smoki wszelakich kształtów, rozmiarów oraz kolorów i wciel się w smokologa amatora, by odkrywać jaskinie i przekształcać je w rezerwat dla tych majestatycznych stworzeń. Pamiętaj jednak, że stworzenie idealnego miejsca może nie wystarczyć – trzeba jeszcze zwabić smoki, by chciały zostać tam na dłużej!
Reglamentacja
Gra, tak jak wszystkie wcześniejsze publikacje IPN, ma także zadania edukacyjne – przypomina o jednym z najbardziej wymownych symboli upadku peerelowskiej gospodarki. Do gry dołączone jest bogato ilustrowane opracowanie historyczne dr. Andrzeja Zawistowskiego, przybliżające dzieje reglamentacji kartkowej.
Cargo Noir
To barwna, efektownie wydana gra familijna, o łatwych do opanowania regułach i dynamicznej rozgrywce. Rywalizacja oparta jest o mechanizm licytacyjny. Gracze cumują swoje statki w wybranych portach, by wypełnić ich ładownie kontrabandą. Trafne wybory przy szmuglowaniu dóbr między portami oraz odrobina blefu i szczęścia zaowocują zdobyciem punktów, kluczowych na drodze do zwycięstwa.
Fits (polska edycja)
Fits to szybka, prosta i niesamowicie wciągająca gra rodzinna. Gracze starają się zapełnić swoją planszę klockami o różnych kształtach. Klocki zsuwają się po rampie, jak w "Tetrisie", jednak w zależności od rundy niektóre pola trzeba zasłonić, a niektóre zostawić widoczne.
Santa Cruz
Uczestnicy rozgrywki wcielają się w role odkrywców, których celem jest kolonizacja nowych terenów. Gracze budują domy, kościoły oraz latarnie. Zdobywają cenne surowce (drewno, cukier, złoto) i zwierzęta (owce, ryby, ptaki). Odpowiednia strategia i zagospodarowanie wyspy zwiększa wpływy graczy, przynosi im chwałę i punkty. Gracz, który po drugiej rundzie ma najwięcej punktów - wygrywa!
Postaw na milion
Gra oparta na znanym z telewizji teleturnieju. aby wybrać milion musisz odpowiedzieć poprawnie na 8 pytań. W każdej z 8 rund czeka Cię jedno pytanie, jeśli znasz odpowiedź zaryzykuj i postaw wszystko na jedną kartę.
SetUp (edycja polska)
SetUp to prosta pod względem zasad i niezwykle przyjemna gra dla całej rodziny. Podczas zabawy uczestnicy tworzą na planszy zestawy karcianych płytek. Im więcej płytek znajduje się w Twoich zestawach, tym więcej punktów zdobywasz i tym dalej przesuwasz swój pionek na torze punktacji. Zwycięża osoba, której pionek jako pierwszy dotrze na linię mety!
Mysterium: Sekrety i kłamstwa
Coś nadal więzi tajemniczego ducha… Z rozszerzeniem Mysterium - Sekrety i kłamstwa macie okazję sprawdzić, co to takiego! Wykorzystajcie swoje nadprzyrodzone zdolności i 18 nowych kart historii, aby uchylić rąbka tajemnicy i dowiedzieć się czegoś więcej o wydarzeniach z przeszłości. Dzięki 42 dodatkowym kartom wizji duch może wspierać Was jeszcze lepiej, gdy sprawdzacie nowych podejrzanych, miejsca i przedmioty.
Wsiąść do Pociągu: Dookoła...
Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata przenosi znaną wszystkim grę na nowe terytoria! Tym razem będziemy podróżować dookoła świata i przez Wielkie Jeziora Ameryki Północnej, co oznacza szlaki wodne - tak więc przygotujcie się na podróż pod żaglami!
Tak jak we wszystkich innych grach tej serii, gracze zaczynają z biletami w ręce, które pokazują im dwa miasta. W trakcie gry uczestnicy zbierają kolorowe karty, które pozwolą im zająć wybrane trasy na planszy, przy wykorzystaniu własnych znaczników pociągów i statków. Działania te umożliwiają im gromadzenie punktów zwycięstwa.