- MAGIC THE GATHERING
- POKEMON TCG
- WARHAMMER 40000
-
AGE OF SIGMAR
- ZESTAWY I PODRĘCZNIKI AOS
- CITIES OF SIGMAR
- DAUGHTERS OF KHAINE
- FYRESLAYERS
- IDONETH DEEPKIN
- KHARADRON OVERLORDS
- LUMINETH REALM-LORDS
- SERAPHON
- STORMCAST ETERNALS
- SYLVANETH
- BEASTS OF CHAOS
- BLADES OF KHORNE
- DISCIPLES OF TZEENTCH
- HEDONITES OF SLAANESH
- MAGGOTKIN OF NURGLE
- SKAVEN
- SLAVES TO DARKNESS
- FLESH-EATER COURTS
- NIGHTHAUNT
- OSSIARCH BONEREAPERS
- SOULBLIGHT GRAVELORDS
- GLOOMSPITE GITZ
- OGOR MAWTRIBES
- ORRUK WARCLANS
- SONS OF BEHEMAT
- GAMES WORKSHOP
- STAR WARS LEGION
- GRY KARCIANE
- GRY BITEWNE
- GRY RPG
- GRY PLANSZOWE
- AKCESORIA
- MODELARSTWO
- POZOSTAŁE
- TURNIEJE I LIGI
Tajniacy
Cena brutto:
Charakterystyka:
Przednia,
zespołowa zabawa dedukcyjna!
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów
Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami.
Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno
hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich
kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów
należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z
kryptonimów należy do zabójcy...
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również –
owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda
komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę,
ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże
swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas
musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po
pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne
wody...
Dlaczego pokochasz tę grę?
Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na
największych targach gier planszowych w Essen 2015!
- Dzięki
zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą
być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe
wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać
nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.
- Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny -
to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące.
- Łączenie losowych słów skojarzeniami, które
drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł,
które w kreatywny sposób zainspirują drużynę.
- Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj
liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
Zawartość
pudełka:
- 16 kafelków agentów w
dwóch kolorach
- 1 kafelek podwójnego
agenta
- 7 kafelków niewinnych obserwatorów
- 1 kafelek zabójcy
- 40 kart kluczy
- 1 instrukcja
- 1 podstawka
-
1 klepsydra
- 200 kart z 400
kryptonimami
5901549927672 | |
23 (23%) | |
szt. | |
GRY TOWARZYSKIE I IMPREZOWE |