- Akcesoria modelarskie
- Gry bitewne i figurkowe
- Warhammer: The Old World
- Legions Imperialis
- Warhammer 40.000
- Blood Bowl
- Warhammer: Age of Sigmar
- Warcry
- Warhammer Underworlds
- Kill Team
- A Song of Ice & Fire
- Aeronautica Imperialis
- White Dwarf
- Warhammer 40.0000: Adeptus Titanicus
- Middle-Earth Strategy Battle Game
- X-Wing Star Wars
- Bolt Action
- Star Wars Armada
- Necromunda
- Star Wars: Legion
- Warhammer: The Horus Heresy
- Star Wars: Shatterpoint
- Sláine
- Victory at the Sea
- Achtung Panzer!
- Gry karciane kolekcjonerskie
- Star Wars: Unlimited
- Altered TCG
- Magic the Gathering
- Star Realms
- Hero Realms
- Vampire: the Eternal Struggle
- Gra o Tron LCG
- Star Wars: Przeznaczenie
- Legenda Pięciu Kręgów LCG
- Horror w Arkham LCG
- Warhammer Inwazja LCG
- Android: Netrunner LCG
- Star Wars LCG
- Warhammer 40000 - Podbój
- KeyForge
- One Piece TCG
- Pokemon TCG
- Star Wars: Unlimited
- Gry planszowe
- Przygodowe
- Ekonomiczne
- Logiczne
- Rodzinne
- Wojenne
- Strategiczne
- Imprezowe
- Dodatki do gier
- Carcassonne
- Talisman: Magia i Miecz
- Catan
- Ticke to Ride
- Runebound
- Neuroshima
- Dixit
- Pozostałe i różne
- Horror w Arkham
- Descent: Wędrówki w Mroku
- Story Cubes
- Potwory w Tokio/w Nowym Jorku
- Posiadłość Szaleństwa
- Eldritch Horror
- Time Stories
- Star Realms
- Tokaido
- 7 Cudów Świata
- Osadnicy Narodziny Imperium
- The Others
- Gry podróżne
- Wyścigowe i sportowe
- Kooperacyjne
- Zręcznościowe
- Paragrafowe
- Przygodowe
- Dla dzieci
- Gry RPG
- Warhammer IV edycja
- CONAN: Przygody w erze niewyśnionej
- Warhammer Age of Sigmar Roleplay
- The Witcher
- Wrath & Glory
- Warhammer Fantasy
- Obcy
- Neuroshima RPG
- Wampir Maskarada
- Klanarchia
- Dungeons & Dragons Edycja 4.0 PL
- Podręczniki uniwersalne
- Dungeons & Dragons 5.0
- Zew Cthulhu
- Mutant: Rok Zerowy
- Genesys RPG
- Warhammer IV edycja
- Przedsprzedaż
- Gry kościane
- Akcesoria do gier
- Gry Karciane
- Łamigłówki
- O nas
- Wypożyczalnia
- Nowości
- Kontakt
- Hurt
- Wydawnictwo
Kategorie
Zamek
Dwa rody walczą o władzę nad zamkiem, w obrębie którego toczy się gra. Dokładając kolejne kafelki, tworzycie sieć dróg, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę.
Zostań władcą!
Dwa rody walczą o władzę nad zamkiem, w obrębie którego toczy się gra. Dokładając kolejne kafelki, tworzycie sieć dróg, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę.
Musicie w przemyślany sposób wykorzystywać swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników - pomogą wam oni przejąć kontrolę nad obiektami zamku i zdobyć punkty. Otrzymacie je również za dwa elementy, które muszą się znaleźć w każdym porządnym zamku: kapliczki i dyby.
Na koniec gry osoba z największą liczbą punktów przejmuje władzę w zamku, a rywala zakuwa w dyby.
Zawartość:
- kafelki
- żetony
- pionki
- instrukcja
- naklejka właściciela gry
Opis
- Wiek:
- od 8 lat
- Czas gry:
- 45 minut
- Liczba graczy:
- 2 graczy
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Polecamy również:
Solenia
Kilka tysięcy lat temu niewielka planeta Solenia utraciła swój naturalny cykl dnia i nocy: jej północna półkula na zawsze pogrążyła się w ciemności, natomiast południowa wiecznie skąpana jest w słońcu. Twoim zadaniem jest kontynuować tradycję przodków poprzez niesienie pomocy obu częściom Solenii. Podczas gdy ludzie dnia pożądają niedostępnych klejnotów i kamieni, ludzie nocy potrzebują drewna i pszenicy do przetrwania.
Aby zwyciężyć, musisz być skuteczniejszy i szybszy od swoich przeciwników!
Dr. Shark
Południowy Pacyfik: słynny dr Shark, tajemniczy osobnik podejrzany o przewodzenie tajnej grupie przestępczej, organizuje przyjęcie na swojej prywatnej wyspie.
Gracze wcielają się w rolę tajnych agentów, którzy na prośbę kontrwywiadu swoich krajow mają za zadanie zebrać dowody przestępczej działalności Dr. Sharka.
Wskazówki znajdują się w basenie pełnym rekinów. W razie niepowodzenia jesteście skazani tylko na siebie.
Sekret wilczej gromady:...
Słyszycie to? Szmer, wycie… śmiech. Dziwne, nieprawdaż? Mówi się, że las jest pełen wilków. Ale mam przeczucie, że kryje się w nim coś jeszcze. Zaciekawieni? Wyruszajcie zatem ku przygodzie!
Dinokalipsa: Dodatek dla...
Też masz wrażenie, że zawsze, kiedy sprawy wydają się zmierzać ku lepszemu, na horyzoncie pojawia się jakaś nowa katastrofa? Zabójcze kurczaki, śmiertelnie groźne pternado, koszmarne filmy… To tylko niektóre zagrożenia, z którymi będą musiały zmierzyć się nasze dzielne dinozaury.
Kupcy i żeglarze
Ach! Niech żyje XVI wiek! Co za cudowny czas na bycie kupcem w tętniącym życiem mieście portowym! Stań na czele jednej z czterech kupieckich rodzin, poczuj wiatr w żaglach i obierz kurs na zwycięstwo.
Zamki z piasku
Zamki z piasku to rodzinna gra nie tylko na plażę. Wciel się w plażowiczów budujących zamki z piasku. Zdobywaj bonusy za ukończone zamki, atakuj przeciwników i podbieraj im części zamków.
Księga zaklęć
Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.
Wędrujące wieże
Każdego roku uczniowie szkoły magii w Kruczym Królestwie demonstrują swoje umiejętności. W ramach egzaminu końcowego młodzi adepci muszą dotrzeć do legendarnego zamku kruków. Droga usiana jest jednak licznymi niespodziankami i wieloma pułapkami. Tylko ci, którzy opanowali subtelną sztukę warzenia eliksirów oraz potrafią poruszać się po wędrujących wieżach i skutecznie rzucają zaklęcia, ukończą szkołę z wyróżnieniem.
Ryby mają głos
Hodowanie ryb ozdobnych staje się pasją coraz większego grona miłośników zwierząt. Nic dziwnego, w końcu widok niezwykle barwnego podwodnego świata morskich stworzeń jest nie tylko fascynujący i hipnotyzujący, lecz także działa uspokajająco. Jakimi rybami gracze zapełnią swoja akwaria? Wybór najpiękniejszych i najbardziej odpowiednich ryb do akwarium może okazać się nie lada wyzwaniem. Wodny świat jest tak różnorodny, jak różnorodni są gracze.
Baśniowa gospoda
Baśniowy targ właśnie się rozpoczął! Postacie z baśni przybyły do miasta. Musicie umieścić je w komnatach gospody, wykorzystać ich zdolności i zbierać złote monety!
Gra w Pana: Karty do gry
Gra w Pana to jedna z bardziej znanych gier karcianych w Polsce. Zasady gry opisane są w zwięzłej, kolorowej instrukcji, a wysokiej jakości karty, ilustrowane rysunkami Andrzeja Mleczki, dopełniają całości.
Wsiąść do Pociągu: Europa...
Spod cienia londyńskiego Big Bena aż pod strzeliste łuki Koloseum, od zachwycających kopuł moskiewskiego Kremla po elegancką wieżę Eiffla w Paryżu, Wsiąść do Pociągu: Europa zabiera graczy w niezapomniane podróże koleją po największych miastach Starego Kontynentu z przełomu wieków. Uhonorowaniem wszystkich lat spędzonych przez rodziny i przyjaciół przy planszy tej gry jest wyjątkowa edycja specjalna.
Ganimedes
Stań na czele korporacji specjalizującej się w lotach kosmicznych i wysyłaj kolonizatorów na odległe planety. Rekrutuj ochotników z różnych branż, za pomocą wahadłowców transportuj ich do specjalnej bazy, a następnie grupuj na promach kolonizacyjnych, które rozlokują ich po całej galaktyce. Nie zapomnij o dbaniu o swoją reputację, a błyskawicznie wyprzedzisz konkurencję!
Łap zwierzaki
Element edukacyjny: dodawanie Proste zasady gry
Gra dla młodszych i starszych graczy