Liczba wystawionych
opinii: 175
04.07.2024 16:44
Najbardziej oryginalna armia w całej Neuroshimie. Żadnych baz, żadnych jednostek, 3 obiekty, które dosłownie tańczą po planszy. Mobilne, brutalne, bezwzględne. Unikatowe doświadczenie podczas prowadzenia Dancera. Baaardzo polecamy
Partner
Liczba wystawionych
opinii: 209
03.06.2024 10:32
Zawsze mam stresa jak przeciwko nim gram. Sam nigdy ich nie wybieram do gry. Teoszeczkę za bardzo przekąbinowani. Bardzo specyficzna frakcja do gry. Pomysł bardzo dobry. Są nawet noeźle zbalansowane także to na plus. Sam wolę klasyczniejsze armię.
Liczba wystawionych
opinii: 46
21.08.2023 14:45
Unikatowa armia pod każdym względem. Nasze trzy "obiekty" czyli mutanty stworzone do walki z Molochem są naszymi jedynymi (acz potężnymi) jednostkami, a zarazem sztabami. Każdy z nich ma 10 pkt żywotności więc razem mamy aż 30 pkt, ale jeśli stracimy jeden obiekt - przegraliśmy. Nie ma modułów, moduły mają w sobie obiekty, jeśli są koło siebie mogą się wzajemnie dodatkowo wzmacniać. Na początku każdej rundy możemy odrzucić dociągnięte żetony i wykonać "taniec" - obracając i zamieniając miejscami nasze obiekty w dowolnej konfiguracji i zrywając przy tym sieci (kosztem 1pkt obrażeń). Możemy też raz na rundę aktywować żetonem jedną ze ścianek dowolnego obiektu co umozliwia atak bez wywołania bitwy (!). Jest moc, ale trzeba uważać. Na pewno grając przeciwko Dancer warto wybierać jak najbardziej mobilne armie.