Wszystkim nam czasem zdarza się wstać z łóżka lewą nogą i przez resztę dnia mieć pecha, prawda? To właśnie spotkało biedaka, którego losy zainspirowały tę grę. Obudziwszy się po wypełnionej koszmarami nocy, tuż przed nosem ujrzał siedzącego na poduszce pająka. Gdy podczas prowadzenia samochodu zobaczył, że wyprzedziło go jego własne tylne koło, zaczął podejrzewać, że to nie będzie dobry ...
czytaj dalej
W grze "Nie, dziękuję" jest on na porządku dziennym, a gracze muszą postarać się zgarnąć jak najmniej punktów za pechowe wydarzenia. Każdy z nich w trakcie swojej tury może decydować czy bierze na klatę jakąś nieciekawą sytuację, czy woli za nią podziękować i oddać jeden z cennych żetonów. Najmniejszy pechowiec, który uzbiera najmniej punktów ujemnych wygrywa!
Zasady tej gry są bardzo proste, gracze w swoich turach odkrywają kolejne karty i decydują czy je zachowują czy puszczają dalej. Cały myk polega na tym, że w przypadku zebrania kilku kolejnych liczb ujemne punkty dostaje się za tę o najmniejszej wartości. Istnieje jednak ryzyko, bowiem przed każdą rozgrywką losowo odkładanych jest kilka kart - w związku z tym nigdy nie ma gwarancji, że pożądana karta występuje obecnie w grze lub że nie zgarnie jej jakiś inny gracz.
To prosta, szybka gierka, z dużym ryzykiem i z polem do popisu, jeśli chodzi o negatywną interakcję. Pudełko jest kompaktowe, więc idealnie nada się w podróż, a dzięki banalnym zasadom można zagrać z dzieciakami czy karcianymi nowicjuszami.
Wykonanie jest solidne- żetony są plastikowe, a karty dobreh jakości i większego formatu niż standardowy. Ilustracje są po prostu urocze i świetnie podkręcają klimat.
Mi oraz moim znajomym gra przypadła do gustu, sprawdza się świetnie jako szybki fillerek przed bardziej ambitną rozgrywką. Przy kilku rundach pod rząd może się nudzić, ale raz na jakiś czas to naprawdę przyjemna karcianka, do której będziemy pewnie co jakiś czas wracać 😉
Szybka, imprezowa (ponieważ może grać wiele osób) gra karciana. Zajmuje mało miejsca (to talia kart oraz plastikowe żetony typu pchełki). Gra polega na podejmowaniu decyzji czy weźmie się na rękę punkty karne, czy nie. Nie wymaga budowania szalonej strategii.
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki,
Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell,
tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa,
top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa,
Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista,
aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu.
Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz.
Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności