Poradnik prezentowy

Zainspiruj się najlepszymi planszówkami na prezent – od klasyków po świeże premiery.

Zobacz poradnik
Home
Szukaj
Premiery
Moje gry
Menu
-
Niedostępna

Warhammer Fantasy Roleplay (4. edycja): Wiatry magii

Liczba graczy: 2 - 7
Czas gry: 60 - 240 minut
Wiek od: 14 lat
Premiera: 19.12.2025
Wydanie polskie: Copernicus Corporation
Wydanie oryginalne: Cubicle 7 Entertainment
Ze strzaskanych Bram Chaosu na biegunach świata, napływają surowe energie Chaosu, zasilając dzieła czarów i podtrzymując demoniczne byty. Jest to magia w czystej, lecz niestabilnej postaci. Dzięki mądrym radom Teclisa najwspanialszego czarodzieja wśród wysokich elfów, ludzcy czarodzieje nauczyli się czerpać z pojedynczych aspektów magii, aby korzystać z jej stosunkowo bezpiecznej formy. ... czytaj dalej
Ze strzaskanych Bram Chaosu na biegunach świata, napływają surowe energie Chaosu, zasilając dzieła czarów i podtrzymując demoniczne byty. Jest to magia w czystej, lecz niestabilnej postaci. Dzięki mądrym radom Teclisa najwspanialszego czarodzieja wśród wysokich elfów, ludzcy czarodzieje nauczyli się czerpać z pojedynczych aspektów magii, aby korzystać z jej stosunkowo bezpiecznej formy. Jednakże wciąż zdolni są do niesamowitych wyczynów. Te wyodrębnione pasma surowej energii magicznej znane są jako Wiatry Magii.

Wiatry Magii to kompleksowy przewodnik po praktykach i tradycjach nauczanych przez osiem Kolegiów Magii. Oprócz opisu historii rozwoju magii w Imperium, znajdziesz tu szczegółowe informacje na temat wielu magicznych praktyk, stworzeń i miejsc.

- Każda z ośmiu dziedzin magii nauczanych przez Kolegia zawiera poprawioną i rozszerzoną listę zaklęć oraz oddzielną Profesję dla każdego czarodzieja.
- Zasady odprawiania rytuałów, skomplikowanych zaklęć, które mogą być używane do wzmacniania czarodziejskich miejsc, tworzenia magicznych stworzeń lub przywoływania potężnych, ale dzikich bytów.
- Szczegółowe informacje na temat przywoływania inkarnacji żywiołów, tworzenia magicznych konstruktów i rozwijania chowańca jako Bohatera Niezależnego lub postać Gracza.
- Obszerne omówienie tematu właściwości czarodziejskich miejsc, takich jak linie magicznych obelisków, które odprowadzają magię do Wielkiego Wiru na Ulthuanie, oraz opis kilku miejsc związanych z określonym Wiatrem.
- Zestaw nowych Profesji, umożliwiających Graczom wcielenie się w rolę Jasnowidzącej, Świeckiej Alchemiczki, Bedla lub Magistra Rewizora.
- Ośmiu wybitnych czarodziejów Imperium, od Balthazara Gelta po Elspeth von Draken, opisanych jako potencjalni patroni dla Bohaterów.


Reklama
Najlepsze gry planszowe, Wsiąść do Pociągu, Catan, Osadnicy z Catanu, najlepsze planszówki, Carcassonne gra, gry planszowe dla 2 osób, gry planszowe sklep, Splendor, Arnak, Everdell, tanie planszówki, gry na imprezę, Brass: Birmingham, Root, Tajniacy, 5 sekund, Pociągi gra planszowa, top gier planszowych, gry planszowe na prezent, Gloomhaven, Monopoly, Terraformacja Marsa, Scrabble cena, Azul, ranking gier planszowych, gry planszowe na imprezę, gry planszowe dla dzieci, top lista, aktualności gier planszowych, zapowiedzi gier, przedsprzedaże planszówek, kalendarz premier, Wiedźmin.
Wykorzystujemy pliki cookies do celów statystycznych, analitycznych, personalizacji treści i reklam oraz celów związanych z bezpieczeństwem naszego serwisu. Korzystanie ze strony planszeo.pl bez zmiany ustawień przeglądarki lub zastosowania funkcjonalności rezygnacji opisanych w Polityce Prywatności oznacza, że pliki cookies będą zamieszczana na urządzeniu, z którego korzystasz. Więcej na temat cookies znajdziesz w Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem Polityka prywatności