Pokieruj zgromadzeniem czarownic i zostań nową Septimą - pierwszą wśród wiedźm - w tej rywalizacyjnej, pełnej interakcji grze planszowej! Przed tobą wyzwanie, na które składa się zbieranie składników, warzenie eliksirów, pomoc mieszkańcom, rzucanie uroków i ratowanie sióstr i braci. Lecz strzeż się! Magia, nawet użyta w dobrej wierze, przyciąga złowrogich inkwizytorów.
- Co robi czarownica? - Poprowadź Zgromadzeniem Czarownic w rywalizacji o tytuł Septimy. Będziecie zbierać składniki i warzyć eliksiry, leczyć nimi chorych, chodzić po miasteczku i dbać o dobre relacje z jego mieszkańcami.
- Razem czy osobno? - Mechanika gry opiera się na tajnym symultanicznym wyborze akcji przez wszystkich graczy. Jeśli więcej wiedźm wybierze te same akcje, otrzymają bonus, ale też zaczną wzbudzać nieufność mieszkańców.
- Niebezpieczeństwo czyha! - Uważaj! Jeśli twoje działania wzbudzą podejrzliwość mieszkańców, możesz paść ofiarą Łowcy, który tropi czarownice i po złapaniu prowadzi je na sąd.
- Proces o czary - Każda runda kończy się procesem uwięzionych czarownic. Jeśli wśród głosujących masz przychylnych ci mieszkańców, możesz pomóc uwolnić Wiedźmy, a nawet pozyskać je do swojego zgromadzenia.
- Hit z Kickstartera - Dołącz do kręgu czarownic w grze, w której podczas kampanii na Kickstarterze zakochało się niemal 13 tysięcy graczy!
- Dla klimaciarzy - Wariant podstawowy gry zapewnia klimatyczne rozgrywki z umiarkowaną złożonością zasad, w sam raz dla entuzjastów wiedźmiej tematyki.
- Dla ekspertów - Za sprawą planszy Rytuałów, kafli Budynków, kart Czarów i innych komponentów gra zmienia się w rasowe euro-wyzwanie z bezwzględną rywalizacją o punkty.
- Tryb solo - Odkryj specjalny wariant rozgrywki jednoosobowej dzięki rozszerzeniu Czarna Wdowa. Wprowadza on do Pełnego Wariantu prawdziwe wyzwanie w postaci wirtualnej przeciwniczki.